021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 5 شهریور 1393 در ساعت 7 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
تعمیر ترازوی آزمایشگاهی AND

تعمیر ترازوی آزمایشگاهی AND به دلیل داشتن قطعات فوق حساس آزمایشگاهی تنها توسط ابزار دقیق دیجیتالی صورت می پذیرد ، ترازو آزمایشگاهی AND گران قیمت ترین ترازوی دیجیتالی است ، کیفیت بدنه ، ساختار نیرومند و توزین دقیق ترازو از ویژگی های برجسته ی AND می باشد .



ترازوی آزمایشگاهی and ساخت ژاپن می باشد و تمامی قطعات ترازو به صورت وارداتی می باشد ، تعمیرات ترازوی آزمایشگاهی and به دلیل قیمت گران ، بهتر است در نمایندگی ها و توسط افراد کاملا مجرب صورت پذیرد .

جهت اطلاع از قیمت تعمیر ترازوی آزمایشگاهی AND قبل از اعمال تعمیرات می توانید با مطرح نمودن مشکل ترازو از هزینه ی تعمیرات ترازو اطلاع یابید و سپس در مورد تعمیر ترازو تصمیم بگیرید ، دیجی اسکال یکی از نمایندگی های فعال ترازوی آزمایشگاهی با برند AND شناخته شده است و تعمیرات صورت گرفته در مرکز دیجی اسکال دارای گارانتی با استفاده از قطعات فابریک و اصلی می باشد ، تمامی قطعات ترازو دارای لیبل قیمت از کمپانی AND می باشد و قابل پیگیری در صورت مشاهده تخلف است .

بروز مشکل در ترازو آزمایشگاهی با برند AND بسیار کم دیده می شود اما با خراب شدن ترازو هزینه ی تعمیرات نیز در مقایسه با مدل های دیگر بالاتر می باشد و با تعمیر ترازو آزمایشگاهی در نمایندگی های غیر مجاز امکان بروز مشکل های دیگر و حتی تخریب ترازو وجود دارد از این رو از تعمیرگاهی که ترازو را به تعمیر می سپارید مطمئن گردید .

تعمیرات ترازو تخصص ماست قبل از اقدام به تعمیرات ترازوی آزمایشگاهی حتما از اصلی بودن قطعات اطلاع یابید ، جهت اطلاع از قیمت ترازوی آزمایشگاهی می توانید به صفحه ی محصولات ترازو AND مراجعه و از قیمت ترازو اطلاع یابید .

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()