021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 7 تير 1394 در ساعت 12 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
نصب باسکول دیجیتال پند مدل ثابت

نصب باسکول دیجیتال پند مدل ثابت در این صفحه برای راه اندازی باسکول پند طراحی و در اختیار کاربران قرار گرفته است ، باسکول پند یک برند شناخته شده و با کیفیت در صنعت باسکول بوده که با نصب اصولی و استفاده ی صحیح از باسکول عمر بسیار طولانی خواهد داشت .

راهنمای نصب و راه اندازی باسکولت پند مدل ثابت

در زمان استفاده و نصب باسکول دیجیتال پند مدل ثابت به نکات ذکر شده توجه نمایید و علاوه بر این به اتصال دو شاخه ی باسکول به پریز تکی توجه نمایید و از ارتباط دادن دو شاخه در پریزی که به آن چندین دستگاه اتصال یافته است جدا خود داری نمایید ، کفه باسکول نیز در سطحی کاملا مسطح قرار گیرد و سینی توزین نیز شئ خارجی اتصال نیابد ، از نکات دارای اهمیت جهت استفاده از باسکول پند جلوگیری از قرار دادن اشیاء به صورت دائمی بر روی باسکول و یا قرار گیری کالایی قبل از روشن شدن باسکول دیجیتال است .

برای نصب باسکول پند ابتدا در قسمت زیرین باسکول دیجیتالی سیم جمع شده را باز نمایید .
توجه نمایید ابتدا قسمتی از سیم لودسل را برای سهولت مونتاژ از قسمت پروفیل افقی رد نموده و از قسمت زیر پروفیل عمودی بیرون کشیده شده و سیم بیرون آمده را به قسمت داخلی پروفیل عمودی مانند شکل هدایت نمایید .
برای بستن گارد محافظ و پروفیل نمایش دهنده از پیچ و مهره ی داخل پک باسکول استفاده نمایید که همراه با آچار مخصوص است .
آداپتور باسکول را به برق اتصال دهید و سپس باسکول پند را روشن نمایید و تا اتمام شمارش صبر نمایید و سپس در صورت تمایل اقدام به توزین و قرار دادن اشیاء بر روی کفه ی باسکول نمایید .

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()