021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 10 شهریور 1393 در ساعت 12 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
راهنمای نصب و راه اندازی ترازوی پند استیل

راهنمای نصب و راه اندازی ترازوی پند استیل به نصب اصولی ترازو پند کمک می نماید ، پس از خرید ترازوی پند در پک خرید ترازو راهنما وجود دارد ، این صفحه به درخواست بسیاری از کاربران ترازوی دیجیتال طراحی شده است که برای نصب ترازو نیاز به دریافت راهنمایی دارند .

توصیه ی دیجی اسکال به مشتریان قبل از نصب ترازو مطالعه ی دقیق اطلاعات دفترچه ی راهنمای ترازو و طریقه ی نصب ترازو می باشد تا با نصب اصولی ترازو از بروز اشکالات احتمالی ترازوی صنعتی جلو گیری نمایند .


1 - پروفیل نمایشگر ترازوی پند را توسط چهار پیچ آلن نمره ی چهار به کفه ی توزین ترازو وصل نمایید .
2 - در نظر داشته باشید سیم لودسل ترازوی دیجیتال را زا داخل بسته های تعبیه شده در قسمت زیر پروفیل عبور نموده و بست کابل را با دو عدد پیچ 4 × 6 موجود در پک خرید ترازو در محل خود محکم نمایید .
3 - پس از نصب ترازو با توجه به تراز نصب شده بر روی بدنه ی ترازو ( قسمت پروفیل ) از تراز بودن ترازو اطمینان یابید .
4 - توجه نمایید سینی ترازوی دیجیتال در محل صحیح خود قرار گرفته باشد .
5 - دو شاخه ی آداپتور ترازو را به برق شهر متصل کنید و ترازو پند را روشن نمایید و تا اتمام شمارش معکوس ترازو دیجیتال کالایی را بر روی سینی قرار ندهید .

دیجی اسکال نمایندگی ترازوی دیجیتال پند کیفیت بی نظیر ترازو استیل را تایید می نمایید و عمر ترازو را نزدیک به 15 سال مفید تضمین می نماید ، ترازوی پند اولین ترازوی تمام استیل در ایران می باشد که دارای ظرفیت مناسب 70 کیلو گرم و دقت 20 گرم در توزین است .

جهت تعمیر ترازوی دیجیتال یا استفاده از خدمات پس از فروش ترازو با مشاورین دیجی اسکال تماس حاصل نمایید ، قیمت های ثبت شده در قسمت محصولات برای هر ترازو کاملا به روز و مستند می باشد جهت اطلاع از قیمت ترازو می توانید به صفحه ی محصولات مراجعه نمایید .

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()