021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 5 شهریور 1393 در ساعت 15 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
تعمیرات ترازوی آزمایشگاهی AND

تعمیرات ترازوی آزمایشگاهی AND در دیجی اسکال با گارانتی صورت می پذیرد ، دیجی اسکال نمایندگی ترازوی آزمایشگاهی AND می باشد و تمامی قطعات و خدمات ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی توسط کارشناسان مجرب و مورد تایید کمپانی AND صورت می پذیرد .

ترازوی آزمایشگاهی AND با کیفیت ترین ترازو آزمایشگاهی می باشد که به تمام جهان صادر می گردد ، توزین فوق حساس ، ساختار کاملا نیرومند از ویژگی های ترازوی آزمایشگاهی می باشد که در چندین سال اخیر پر فروش ترین ترازو شناخته شده است .


 


 دلیل انتخاب ترازو آزمایشگاهی AND عدم نیاز ترازو به تعمیر در مدت بسیار طولانی می باشد این به این مفهوم است که با انتخاب ترازوی آزمایشگاهی AND دستگاهی با کیفیت فوق تصور انتخاب شده است که دارای عمر بسیار طولانی ، کیفیت کم نظیر توزین و ساختار نیرومند و ظاهری بسیار شکیل است .

انتخاب ترازوی آزمایشگاهی با برند AND خریدار را از دغدغه ی تعمیرات ترازو دور نموده و در کاربری که با دستگاه توزین می نماید اطمینان خاطر در توزین را ایجاد می نماید این نکته در توزین مواد آزمایشگاهی در آزمایشگاه بسیار اهمیت دارد .

تعمیرات ترازوی آزمایشگاهی AND در مرکز دیجی اسکال با استفاده از قطعات ترازو با لیبل کمپانی AND صورت می پذیرد و پرسنل تعمیرکار از ترازو AND شناخت کامل و به تمامی قطعات ترازو مسلط می باشد و نکته ی مهم این است که دیجی اسکال نمایندگی رسمی ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی AND می باشد .

جهت اطلاع از قیمت تعمیرات ترازوی آزمایشگاهی AND قبل از تعمیر با دریافت مشاوره از تعمیرکاران دیجی اسکال از هزینه ی تعمیر ترازوی دیجیتال اطلاع یافت و در صورت تمایل اقدام به تعمیر ترازو دیجیتال آزمایشگاهی نمایید ، دیجی اسکال نمایندگی ترازوی آزمایشگاهی AND با ثبت قیمت ترازو و ویژگی های هر محصول در تمامی مدل بهترین مرجع جهت خرید ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی می باشد .

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()