021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 8 تير 1393 در ساعت 5 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 4 )
تعمیرات ترازوی دیجیتال

تعمیرات ترازوی دیجیتال یک اصل اساسی برای خرید ترازوی دیجیتال است و مشتریان برای خرید به این نکته اهمیت می دهد که ترازو دیجیتال مورد خرید دارای خدمات پس از فروش ترازو است یا خیر ، نکته ای که در مورد تعمیرات ترازو پس از خرید پیش می آید ، خدمات در محل است .

گروه مصرفی که برای عملیات فروش و خرید کالا ها و خدمات خود نیاز به ترازوی دیجیتالی دارند همیشه دغدغه ی چگونگی خرید ترازو و انتخاب نوع دستگاه را دارند و این نکته ی حائز اهمیتی است که باید به آن توجه گردد .

خرید ترازوی دیجیتال قسمتی از موضوع مربوط به ترازو دیجیتال است زیرا همان مقدار که نوع دستگاه خریداری شده اهمیت دارد موضوع تعمیرات ترازوی دیجیتال پس از خرید نیز نکته ی مهمی است که خریداران در زمان خرید به آن اهمیت می دهد و گاهی برای خرید یکی از آیتم های اصلی را خدمات پس از فروش ترازو قرار می دهند .

پس از خرید برای استفاده از تعمیرات ترازو در مدت گارانتی باید دستگاه دارای گارانتی معتبر از کارخانه ای معتبر باشد که به خدمات ترازو پس از فروش اهمیت دهد و وجود قطعات ترازو را برای مدتی طولانی تضمین نماید .

تعمیرات ترازو دیجیتال کار ساده ای به نظر می آید اما به دلیل پیچیدگی های برد های تخصصی داخل دستگاه کار ساده ای نیست و باید تعمیر ترازوی دیجیتال توسط افرادی انجام گردد که قبلا دوره ی آموزشی قطعات ترازوی دیجیتالی را دیده باشند .

در صنعت ترازو در ایران تنها دو کارخانه ی قوی وجود دارد که در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش ترازوی دیجیتال به درستی و با مسئولیت بالا در حال فعالیت می باشند که با برند ترازوی محک و ترازوی پند شناخته شده اند .

دیجی اسکال نماینده ی رسمی ترازو های دیجیتال معرفی شده می باشد که تعمیرات ترازوی دیجیتال را با کادری مجرب و آموزش دیده در محل مشتری به انجام می رساند .

کارخانه ی ترازو محک و ترازو پند نزدیک به 20 سال است که در تولید ترازوی دیجیتال در حال فعالیت می باشند و رقابت شدیدی در تولید دستگاهی با استاندارد بالا دارند و در بازار مصرفی شناخته شده ترین دستگاه ها را ارائه داده اند تا آنجایی که می تواند عنوان بهترین ترازوی دیجیتالی را در صنعتی ترازوی فروشگاهی و ترازوی صنعتی به این دو شرکت داد .

در صنعت ترازوی آزمایشگاهی نیز AND نیز یکی از بهترین برند ها می باشد که در زمینه ی ارائه ی بهترین ترازوی آزمایشگاهی نفر اول در جهان شناخته شده است و در زمینه ی تعمیرات ترازوی آزمایشگاهی نیز با تامین قطعات و تعمیرات ترازو با گارانتی معتبر همچنان نفر اول و بهترین کارخانه در صنعت معرفی شده است .

دیجی اسکال در مدت گارانتی دستگاه های معرفی شده خدمات انجام شده را به صورت رایگان و در صورت اتمام گارانتی تعمیرات ترازوی دیجیتال را با تعرفه ی مصوب کارخانه های مربوطه به انجام می رساند .

برای آسایش خاطر از تعمیرات ترازو با مشاورین دجی اسکال در قسمت خدمات تماس حاصل نمایید تا به روشی نوین تعمیرات ترازو دیجیتال را با فعال بودن گارانتی انجام داده و مشاوره ی دقیقی جهت خرید ترازو دیجیتال ارائه دهند .



ارسال نظر

جواد :
0 0
سلام،یه ترازو دیجیتال داریم که وقتی روشن میکنم عدد ۵۵ رو نشون میده یعنی از این عدد شروع به محاسبه میکنه،میخوام بدونم تعمیر میشه؟؟؟
مدیریت :
1 1
سلام روز به خیر ترازو شما نیاز به کالیبره شدن دارد - برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع مشکل ترازو با شماره 0216123 بخش تعمیر و خدمات ترازو تماس بگیرید.
دنّاک :
0 0
سلام ترازوی دیجیتال لایکاروهم تعمیرمیکنید؟
مدیریت :
1 0
سلام روز به خیر- متاسفانه تعمیر ترازو لایکا انجام نمی شود.
لیدا :
0 0
ترازوی دیحیتالی وزن کشی من زمین خورد.و عددایی که نمایش میده متغیره.درست میشه
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر جهت تعمیر ترازوی دیجیتال با کارشناسان ما به شماره ی چهار رقمی : 0216123 تماس حاصل نمایید و در مورد نحوه ی تعمیرات ترازو اطلاعات کسب نمایید . با تشکر
زرباف :
0 0
سلام ترازوی من یکی از پایه هاش سیمش درآمده چه کنم ؟ترازوی دیجیتال JUPITER
مدیریت :
0 1
سلام وقت بخیر برای تعمیر ترازوی دیجیتال می توانید با مشاورین ما در قسمت خدمات پس از فروش ترازو تماس حاصل نمایید . خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()