021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 29 شهریور 1393 در ساعت 56 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

بیش ترین شارژدهی مربوط به کدام ترازو است ؟ سوالی که برای بیشتر کاربرانی که با ترازو سر و کار دارند پیش می آید ، واقعا کدام ترازو دیجیتال قادر به استفاده از باتری برای زمان طولانی است ؟ کدام ترازو دیجیتال امکان ذخیره ی باتری در زمان عدم استفاده را دارد ؟


دیجی اسکال مرکزی جهت پاسخ دهی به سوالات پیش آمده در زمینه ی ترازو و باسکول می باشد و سعی بر این است که به سوالات شما پاسخی صحیح و دقیق دهیم .

ترازو دیجیتال امروزه در مدل های گوناگونی در حال تولید است ، باتری در ترازو موجب تامین برق مصرفی در زمان عدم دسترسی به برق را انجام می دهد و شارژر باتری نیز با ذخیره نمودن برق در باتری این امکان را فراهم می نماید تا در زمان قطع برق باتری قادر به روشن نگه داشتن ترازو را داشته باشد .

باتری ها در مارک های متنوعی در بازار عرضه می گردند که اکثر باتری ها ساخت چین می باشند بهترین باتری برای ترازو ، باتری 6 ولت 6 آمپر می باشد که قدرت نگه دارای برق بیشتری را دارد .

ممکن است ترازو دیجیتالی برترین برند در بازار مصرف ترازو باشد و کیفیت کار و ظاهر شکیلی داشته باشد اما شارژر قوی برای نگه داری برق در باتری نداشته باشد مانند ترازو محک ، ترازو پند با اینکه ترازو دیجیتال های معرفی شده بسیار دارای کیفیت کاری می باشند اما مدت زمان کار ترازو با باتری بین 4 تا 6 ساعت متغیر می باشد ، حال اینکه ترازو های چینی مانند ترازو کمری در مدل ایرانی و چینی هر دو دارای باتری و شارژر بسیار قوی بوده که مدت 24 ساعت کارکرد کدام با باتری داشته و این مدت تا 36 ساعت و حتی بیشتر در صورت عدم استفاده ی مداوم از ترازو امکان پذیر می باشد .

مدت شارژ باتری به عوامل دیگری نیز بستگی دارد :

ترازو دیجیتالی دارای نمایشگر می باشد که در دو مدل led و lcd مورد استفاده قرار میگیرد ، ترازو دیجیتالی که با نمایشگر led عملیات توزین و محاسبه را نمایش می دهد نسبت به ترازو که با نمایشگر lcd می باشد مدت زمان کمتری با باتری کار می کند زیرا led ها جهت نمایش نسبت به lcd ها انرژی بیشتری مصرف می نمایند و زود تر باتری خالی می شود و این مهم با دو ترازو در شرایط یکسان مقایسه شده اند .

در واقع مدت شارژدهی باتری ابتدا به شارژر ترازوی دیجیتال بستگی دارد و در مرحله ی دوم به نوع نمایشگر ها و در مرحله ی سوم به کیفیت باتری مصرفی وابسته است .

در ترازو های وارداتی به صورت معمول باتری وجود ندارد و در ترازو دیجیتالی که امکان تولید فاکتور بر روی لیبل را دارد نیز باتری استفاده نمی گردد زیرا پرینتر ترازو برای چاپ بر روی لیبل نیاز به برق مستقیم داشته و ولتاژی که از باتری ترازو به ترازو می رسد قادر به تامین این نیرو نیست و ترازو لیبل پرینتر بدون باتری داخلی می باشند .

ارسال نظر

آرتین :
0 0
با سلام ، می خواستم از شما تشکر کنم که اطلاعات من را در مورد باتری زیاد کردید
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 3 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()